Pages

Monday, November 20, 2017

Come back post

Pejam celik pejam celik dah tahun 2017. Dah lama sangat aku biarkan Wadah Impian ni bersawang. Impian ntah ke mana. Yang tinggal hanya wadahnya saja. Sebenarnya, aku dalam cubaan untuk kembali aktif berblog. Kita tunggu dan lihat jer macam mana nanti.

Dalam post sebelum-sebelum ni ada aku ceritakan pasal Unifi dan Myvi. Ok, Unifi aku dah terminate sebabnya adalah semata-mata nak beli kereta. Well, ko kena korbankan sesuatu untuk dapatkan sesuatu. Aku nak beli kereta untuk kemudahan kami anak beranak. Jenuh gak naik bas setiap hari dengan bawak anak kecik. Lagi-lagi kalau hari hujan. Kesian pulak kat anak-anak. Di antara Unifi ngan kereta, aku lebih suka pilih kereta. Aku kena buat pilihan sebab ekonomi kami laki bini tak berapa stabil. And yes, i make the right choice.

Satu perkara lagi, i have to choose between Myvi and Viva. So, we agree to buy Viva base on our budget. Mula-mula risau gak sebab laki aku memang besar. Takot gak la kalau-kalau tak muat. Hahaha... And once again we do make the right choice. Alhamdulillah. 

Semoga tahun-tahun yang mendatang akan lebih bermakna untuk kami sekeluarga. Aminnn...

Till we meet again in my next post. Insyaallah.




No comments:

Post a Comment