Pages

Monday, December 4, 2017

Telekung De Humaira

Hari tu aku ada beli dua telekung dari instagram @telekungcottonjepunmurah untuk aku dan satu lagi untuk anak sulung aku. Aku belikan anak aku telekung yang cantik ni sebagai perangsang untuk dia rajin solat. 

Aku punya jenis Delayla Deluxe. Telekung anak aku pulak jenis Telekung De Humaira. Telekung memang amat selesa. Terletak elok jer kat muka. Biasanya anak aku kalau pakai telekung yang lama, mesti nampak rambut. Tapi telekung ni elok jer dia pakai tak nampak rambut. Tak payah pakai anak tudung pun. 

Untuk telekung kanak-kanak kena preorder dulu la. Amik masa 2 minggu gak. Tapi kalau ada yang ready stok cepat jer dapat. Telekung ni senang kalau nak bawak travel sebab ianya datang dengan pakej beg sekali. Korang boleh la usha-usha instagram ni kalau nak beli telekung. Recommended sangat. Nanti ada rezeki, nak beli lagi. Nak sedekah kat family members yang lain.


Telekung Delayla Deluxe
Telekung De Humaira




**Nota: Ini bukan post berbayar. Sekadar perkongsian.

No comments:

Post a Comment